Συνολικά 10 εταιρείες κατέθεσαν προσφορές για τις επιδοτήσεις του ΥΕΝΑΝΠ σε 10 άγονες γραμμές, από τις 19 που προκήρυξε το υπουργείο, στον πρώτο διαγωνισμό που πραγματοποιεί για την περίοδο 2009 - 2010. Οι εταιρείες που έλαβαν μέρος ήταν η Blue Star Ferries η ΑΝΕΚ, η ΝΕΛ, H Παναγιά Οδηγήτρια Ν.Ε., η ΑΝΜΕΖ Α.Ε., η Θεσσαλονίκη Ν.Ε, η ΣΚΥΡΙΣ Ν.Ε. και η Πορφυρούσα Ν.Ε.
Ειδικότερα, οι φάκελοι που κατατέθηκαν ανά γραμμή είναι:
- Για τις γραμμές Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ηρακλειά - Σχοινούσα - Κουφονήσια - Κατάπολα και επιστροφή, και Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Δονούσα - Αιγιάλη - Αστυπάλαια και επιστροφή, προσφορά κατέθεσε η Blue Star Ferries με το «Blue Star Naxos» για 10 έτη.
- Στη γραμμή Πειραιάς - Μήλος - Φολέγανδρος - Σίκινος - Ιος - Θήρα και επιστροφή, προσφορές κατέθεσαν η ΑΝΜΕΖ Α.Ε. με το «Αδαμάντιος Κοραής» για ένα χρόνο, και η ΛΑΝΕ με το «Βιτσέντζος Κορνάρος» για δύο χρόνια.
- Στη γραμμή Πειραιάς - Θήρα - Ανάφη και επιστροφή, προσφορές κατέθεσαν η ΑΝΜΕΖ με το «Αδαμάντιος Κοραής» για ένα χρόνο, η ΛΑΝΕ με το «Βιτσέντζος Κορνάρος» για δύο χρόνια και η Παναγιά Οδηγήτρια «Αγιος Γεώργιος» για δύο χρόνια.
-Στη γραμμή Λαύριο - Αγ. Ευστράτιος - Λήμνος και επιστροφή, προσφορές κατέθεσαν η ΝΕΛ με το «Ταξιάρχης» για 12 χρόνια (προβλέπεται αντικατάσταση με νέο πλοίο στα τρία χρόνια) και η Θεσσαλονίκη Μ. Ναυτική Εταιρεία με το «Εξπρές Λήμνος» για δύο χρόνια.
- Στη γραμμή Πειραιάς - Πάτμος - Λειψοί - Λέρος - Κάλυμνος - Κως - Σύμη - Ρόδος και επιστροφή, προσφορά κατέθεσε η ΑΝΕΚ με το «Ιεράπετρα Λ.».
-Στη γραμμή Πειραιάς - Σίφνος - Φολέγανδρος - Σίκινος - Ιος - Θήρα και επιστροφή, συμμετέχει η εταιρεία Παναγιά Οδηγήτρια με το «Αγιος Γεώργιος», για δύο χρόνια.
- Στη γραμμή Κύμη - Σκύρος και επιστροφή, προσφορά κατέθεσε η Σκύρος Ν.Ε. για το επιβατηγό - οχηματαγωγό «Αχιλλέας» για δύο χρόνια.
-Στη γραμμή Νεάπολη Βοιών - Κύθηρα - Αντικύθηρα και επιστροφή, η εταιρεία Πορφυρούσα Ν.Ε. με το πλοίο «Πορφυρούσα».
- Για τη γραμμή Λαύριο/Ραφήνα - Ψαρά - Μεστά Χίου και επιστροφή, προσφορά κατέθεσε η ΝΕΛ με το πλοίο «Παναγιά Θαλασσινή» για 12 έτη (προβλέπεται η αντικατάσταση με νέο πλοίο στα τρία χρόνια).
Χωρίς προσφορές
Εκτός από τις 10 γραμμές, για τις οποίες κατατέθηκαν προσφορές, ο διαγωνισμός περιλαμβάνει ακόμα εννέα γραμμές, για τις οποίες όμως δεν υπήρξε ενδιαφέρον από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες. Ειδικότερα, οι γραμμές, στις οποίες δεν κατατέθηκαν προσφορές, είναι:
- Πειραιάς - Μήλος/Σίφνος - Κίμωλος και επιστροφή
- Κύμη - Λήμνος και επιστροφή
- Θεσσαλονίκη - Σποράδες - Κυκλάδες - Ηράκλειο και επιστροφή
- Χανιά - Τροιζηνία Φωκίδας και επιστροφή.
- Αγία Κυριακή - Νήσος Τρίκερι και επιστροφή.
- Χώρα Σφακίων - Γαύδος και επιστροφή
- Παλιαχώρα - Γαύδος και επιστροφή.
- Ιερισσός - Ι.Μ.Μ.Λαύρας και επιστροφή
- Δάφνη - Ι.Μ.Μ.Λαύρας και επιστροφή.
Πηγή : naftemporiki.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ένα ελληνικό νησί στα κορυφαία στον κόσμο για αναρρίχηση με 4.000 διαδρομές
Στους 12 καλύτερους αναρριχητικούς προορισμούς του κόσμου κατατάχθηκε η Κάλυμνος για το 2023. Τον κατάλογο ανακοίνωσε πρόσφατα η δημοφιλής...

-
Η εξέλιξη, κατά κανόνα, παραγκωνίζει ωμά τη τεχνολογία του σήμερα και επιβάλλει κάθε το νέο. Σ’ αυτή την ισοπεδωτική επέλαση της τεχνολογί...
-
ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΡΓΩ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ :Η κα. Φανερωμένη Χαλκιδιού-Σκυλλά εξέδωσε ένα εξαιρετικό βιβλίο, λαογραφικού περιεχομένου και ενδιαφέροντος,...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου