Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

Κατατέθηκαν προσφορές για 10 άγονες γραμμές

Συνολικά 10 εταιρείες κατέθεσαν προσφορές για τις επιδοτήσεις του ΥΕΝΑΝΠ σε 10 άγονες γραμμές, από τις 19 που προκήρυξε το υπουργείο, στον πρώτο διαγωνισμό που πραγματοποιεί για την περίοδο 2009 - 2010. Οι εταιρείες που έλαβαν μέρος ήταν η Blue Star Ferries η ΑΝΕΚ, η ΝΕΛ, H Παναγιά Οδηγήτρια Ν.Ε., η ΑΝΜΕΖ Α.Ε., η Θεσσαλονίκη Ν.Ε, η ΣΚΥΡΙΣ Ν.Ε. και η Πορφυρούσα Ν.Ε.
Ειδικότερα, οι φάκελοι που κατατέθηκαν ανά γραμμή είναι:
- Για τις γραμμές Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ηρακλειά - Σχοινούσα - Κουφονήσια - Κατάπολα και επιστροφή, και Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Δονούσα - Αιγιάλη - Αστυπάλαια και επιστροφή, προσφορά κατέθεσε η Blue Star Ferries με το «Blue Star Naxos» για 10 έτη.
- Στη γραμμή Πειραιάς - Μήλος - Φολέγανδρος - Σίκινος - Ιος - Θήρα και επιστροφή, προσφορές κατέθεσαν η ΑΝΜΕΖ Α.Ε. με το «Αδαμάντιος Κοραής» για ένα χρόνο, και η ΛΑΝΕ με το «Βιτσέντζος Κορνάρος» για δύο χρόνια.
- Στη γραμμή Πειραιάς - Θήρα - Ανάφη και επιστροφή, προσφορές κατέθεσαν η ΑΝΜΕΖ με το «Αδαμάντιος Κοραής» για ένα χρόνο, η ΛΑΝΕ με το «Βιτσέντζος Κορνάρος» για δύο χρόνια και η Παναγιά Οδηγήτρια «Αγιος Γεώργιος» για δύο χρόνια.
-Στη γραμμή Λαύριο - Αγ. Ευστράτιος - Λήμνος και επιστροφή, προσφορές κατέθεσαν η ΝΕΛ με το «Ταξιάρχης» για 12 χρόνια (προβλέπεται αντικατάσταση με νέο πλοίο στα τρία χρόνια) και η Θεσσαλονίκη Μ. Ναυτική Εταιρεία με το «Εξπρές Λήμνος» για δύο χρόνια.
- Στη γραμμή Πειραιάς - Πάτμος - Λειψοί - Λέρος - Κάλυμνος - Κως - Σύμη - Ρόδος και επιστροφή, προσφορά κατέθεσε η ΑΝΕΚ με το «Ιεράπετρα Λ.».
-Στη γραμμή Πειραιάς - Σίφνος - Φολέγανδρος - Σίκινος - Ιος - Θήρα και επιστροφή, συμμετέχει η εταιρεία Παναγιά Οδηγήτρια με το «Αγιος Γεώργιος», για δύο χρόνια.
- Στη γραμμή Κύμη - Σκύρος και επιστροφή, προσφορά κατέθεσε η Σκύρος Ν.Ε. για το επιβατηγό - οχηματαγωγό «Αχιλλέας» για δύο χρόνια.
-Στη γραμμή Νεάπολη Βοιών - Κύθηρα - Αντικύθηρα και επιστροφή, η εταιρεία Πορφυρούσα Ν.Ε. με το πλοίο «Πορφυρούσα».
- Για τη γραμμή Λαύριο/Ραφήνα - Ψαρά - Μεστά Χίου και επιστροφή, προσφορά κατέθεσε η ΝΕΛ με το πλοίο «Παναγιά Θαλασσινή» για 12 έτη (προβλέπεται η αντικατάσταση με νέο πλοίο στα τρία χρόνια).
Χωρίς προσφορές
Εκτός από τις 10 γραμμές, για τις οποίες κατατέθηκαν προσφορές, ο διαγωνισμός περιλαμβάνει ακόμα εννέα γραμμές, για τις οποίες όμως δεν υπήρξε ενδιαφέρον από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες. Ειδικότερα, οι γραμμές, στις οποίες δεν κατατέθηκαν προσφορές, είναι:
- Πειραιάς - Μήλος/Σίφνος - Κίμωλος και επιστροφή
- Κύμη - Λήμνος και επιστροφή
- Θεσσαλονίκη - Σποράδες - Κυκλάδες - Ηράκλειο και επιστροφή
- Χανιά - Τροιζηνία Φωκίδας και επιστροφή.
- Αγία Κυριακή - Νήσος Τρίκερι και επιστροφή.
- Χώρα Σφακίων - Γαύδος και επιστροφή
- Παλιαχώρα - Γαύδος και επιστροφή.
- Ιερισσός - Ι.Μ.Μ.Λαύρας και επιστροφή
- Δάφνη - Ι.Μ.Μ.Λαύρας και επιστροφή.

Πηγή : naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ένα ελληνικό νησί στα κορυφαία στον κόσμο για αναρρίχηση με 4.000 διαδρομές

  Στους 12 καλύτερους αναρριχητικούς προορισμούς του κόσμου κατατάχθηκε η Κάλυμνος για το 2023. Τον κατάλογο ανακοίνωσε πρόσφατα η δημοφιλής...