Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Τουρκικό σκάφος στην Κάλυμνο

Λίγο μετά το μεσημέρι εντοπίστηκε, ανοιχτά της Τελένδου, κοντά στο νησί "Αγία Κυριακή", να πλέει τουρκικό ψαράδικο σκάφος. Υπ΄όψιν είναι πολύ δύσκολο να ισχυριστεί κανείς ότι έχει βρεθεί στο σημείο αυτό κατά λάθος ο «ψαράς».






Το σκάφος εντοπίστηκε από ακταιωρό του Λιμενικού Σώματος Καλύμνου που το οδήγησε στο λιμάνι του Μελιτσάχα.
Την όλη επιχείρηση παρακολουθούσε από ψηλά Ελληνικό Ελικόπτερο!

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες

Στην βάρκα επέβαινε ένας νεαρός Τούρκος.
Ο νεαρός ισχυρίζεται ότι είναι ψαράς και πώς η βάρκα του έμεινε από καύσιμα με αποτέλεσμα το ρεύμα να τον οδηγήσει στο σημείο που εντοπίστηκε..

Πηγή:  kalymniansvoice.gr

Αντιμέτωποι με αυξημένη ανεργία βρέθηκαν οι ναυτικοί μας …

Με τη μεγαλύτερη ανεργία, μετά το 2006, βρέθηκαν αντιμέτωποι οι Έλληνες ναυτικοί το δίμηνο Μαρτίου – Απριλίου 2010.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Γραφείου Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας τον Απρίλιο του 2010, οι άνεργοι ναυτικοί ήταν 2.383, εκ των οποίων δικαιούχοι επιδότησης ήταν οι 1.199. Το Μάρτιο, ήταν 2.561, με δικαιούμενους επιδότησης 1.256.
Τη μεγαλύτερη ανεργία, τον Απρίλιο, αντιμετωπίζουν οι ναύτες με 288, και οι ναύκληροι με 233, αλλά ίσως το πλέον κρίσιμο στοιχείο είναι η ανεργία των πλοιάρχων.
Οι πλοίαρχοι α’ τάξης έχουν 172 ανέργους, οι πλοίαρχοι β’ 166 ανέργους και οι πλοίαρχοι γ’ 165 ανέργους. Το Μάρτιο του 2010, οι αριθμοί για τους άνεργους πλοιάρχους ήταν 178, 179 και 166 αντίστοιχα. Τον Απρίλιο του 2009, οι αριθμοί για τους άνεργους πλοιάρχους ήταν 126, 124 και 72 αντίστοιχα.
Βέβαια υπάρχουν και οι επισημάνσεις των ναυτικών που τονίζουν πως “  η ανεργία κυρίως αναφέρεται στην ακτοπλοΐα και όχι στην ποντοπόρο ναυτιλία. Οι Αξιωματικοί της ποντοπόρου δεν έχουν ανεργία, το αντίθετο μάλιστα υπάρχει τρομερή έλλειψη. Για το λόγο αυτό, πέρυσι όπου ήταν ίσως η δυσκολότερη χρόνια από την κρίση του 80, οι αμοιβές των ναυτικών, αυξήθηκαν έστω και λίγο…”

Πηγή  “Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ”

Στην Ψέριμο επιχείρηση: «Καθαριότητα & χωρίς τροχοφόρα» (VIDEO)

Το πρωί της 24ης.5.10 κατέπλευσε στην Κάλυμνο φορτηγό τύπου παντόφλας με σκουπίδια κυρίως σιδερικά: εγκαταλειμμένα αμάξια κ.α. ¹ταν μια επιχείρηση καθαριότητας στο τουριστικό νησί της Ψερίμου, την οποία οργάνωσε ο δήμαρχος κ. Γ. Ρούσσος και συνόδευσε την αποστολή.
Η αναχώρηση από την Κάλυμνο έγινε στις 6:30´ το πρωί, ώστε να δοθεί ο χρόνος μέχρι τις 10:00´να έχει περατωθεί η επιχείρηση αυτή. Η επιτυχία ήταν πολύ ικανοποιητική, παρά τις κάποιες τοπικές «διαφωνίες», κάθε τύπου και νοοτροπίας, που ποτέ δε λείπουν από τα μικρά νησιά.
Μετά την αποκομιδή των σκουπιδιών, ο δήμαρχος είχε την ευκαιρία να συζητήσει με τους κατοίκους και επιχειρηματίες της Ψερίμου πάνω στις προτεραιότητες και τα προβλήματα του νησιού. ¸να από τα «δύσκολα» θέματα ήταν και η πρόταση του κ. δημάρχου να γίνει η Ψέριμος «νησί χωρίς τροχοφόρα», κατά το επιτυχημένο πρότυπο της Τελένδου.  Πρότεινε να κυκλοφορούν λίγα δημοτικά οχήματα, και αυτά ηλεκτρικά, για την αποκομιδή των σκουπιδιών και άλλες ανάγκες του νησιού, αλλά και εδώ η αντίδραση μερικών επαγγελματιών του νησιού, κατά πληροφορίες μας, ήταν ανυποχώρητη. Προφανώς, η υπόθεση θα προχωρήσει, γιατί δεν μπορεί να γίνεται νόμος η απαίτηση του κάθε επαγγελματία. Ωστόσο, αυτές οι αντιδράσεις είναι ενδεικτικές των δυσκολιών που αντιμετωπίζει μια δημ. Αρχή, στην προσπάθειά της να κάνει κάτι καλό σε ένα μικρό νησί, προς όφελος των ιδίων των κατοίκων του.
Να θυμίσουμε ότι στην Ψέριμο έγιναν μέχρι σήμερα πολλές παρεμβάσεις: λιμάνι στη μια άκρη του όρμου, λιμενοβραχίονας στην άλλη, νερό, ηλεκτρικό, τηλεφωνία, ιατρείο, δημοτικός υπάλληλος «χρεωμένος» την Ψέριμο κ.α., αλλά μέλλει ακόμη περισσότερα να γίνουν. Η Ψέριμος, όπως και η Τέλενδος είναι οι δύο αναξιοποίητοι ακόμη τουριστικοί θησαυροί της Καλύμνου.
Πρέπει να σημειώσουμε ότι ο Δήμος της Καλύμνου είναι «Μητροπολιτικός Δήμος» εδώ πάνω από 2000 χρόνια. Το «Σχέδιο Καποδίστριας», πριν μερικά χρόνια, και τώρα το «Σχέδιο Καλλικράτης» δεν επέφεραν καμιά γεωγραφική μεταβολή στη γεωγραφική επικράτεια του Δήμου Καλυμνίων. ¸χει το πλεονέκτημα να ανήκουν στη γεωγραφική του ζώνη πάνω από 9 νησιά και μεγάλες βραχονησίδες: Ψέριμος και Τέλενδος, στην πρώτη γραμμή, και ακολουθούν τα μικρότερα που μπορούν και πρέπει να ενταχθούν στην τουριστική (και όχι μόνο) ανάπτυξη της Καλύμνου: Νερά, Πλάτη, Καλόλιμνος, Αγ. Κυριακή �για να μην αναφέρουμε κι άλλες μικρότερες βραχονησίδες πολύ γραφικές. Επίσης, στον εθνικό ζωτικό χώρο της Καλύμνου ανήκουν και τα ºμια �το Φαρμακονήσι ανήκει στη Λέρο.
Ποια είναι η διαφορά; Μόλις τώρα η ανάπτυξη της Καλύμνου «βλέπει» και αυτά τα νησιά. Η επιχείρηση του κ. δημάρχου στην Ψέριμο για ένα νησί χωρίς σκουπίδια και χωρίς τροχοφόρα, εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλάνο, για το οποίο αξίζει να γίνεται λόγος, μόνον όταν γίνεται κάτι σημαντικό προς την κατεύθυνση αυτή. 



Πηγή : http://www.argokalymnos.gr

Ένα ελληνικό νησί στα κορυφαία στον κόσμο για αναρρίχηση με 4.000 διαδρομές

  Στους 12 καλύτερους αναρριχητικούς προορισμούς του κόσμου κατατάχθηκε η Κάλυμνος για το 2023. Τον κατάλογο ανακοίνωσε πρόσφατα η δημοφιλής...